کد خبر: 53874
تاریخ انتشار: یکشنبه 14 شهریور 1400 - 22:30   5 September 2021
ارسال به دوستان
الف الف

هفته نهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور

  

به گزارش "ورزش بوشهر‌"؛ در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ساحلی و در گروه اول این رقابت‌ها پاس گناوه در برابر مهمان خود شاهین خزر رودسر به میدان رفت و با نتیجه نزدیک ۴ به ۳ از حریف شمالی شکست خورد.

 

محمدامین صیادی ۲ گل و مهدی تندسر یک گل برای نماینده گناوه به ثمر رساندند.

 

برای شاهین خزر رودسر هم علیرضا قربانیان، محمد احمدزاده و بهنام علیزاده گلزنی کردند و یک گل دیگر این تیم هم با گل به خودی احمدرضا منصورزاده به دست آمد.

 

به این ترتیب با توجه به نتایج به دست آمده پاس گناوه به لیگ دسته یک فوتبال ساحلی سقوط کرد.

 

همچنین در گروه دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر میزبان مقاومت گلساپوش یزد بود که این دیدار ۵ به یک به سود یزدی‌ها پایان یافت.

 

تک گل دریانوردان را علیرضا هاشمی وارد دروازه حریف کرد و برای گلساپوش حمید دهقانی ۳ گل، و مصطفی دهقانی و مهدی شیرمحمدی هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

 

چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی با شرکت ۱۰ تیم در دو گروه برگزار می‌شود. استان بوشهر در این رقابت‌ها ۳ نماینده دارد.

 

پارس جنوبی بوشهر و پاس گناوه در گروه اول هستند و دریانوردان بوشهر در گروه دوم است.

 

در گروه اول تیم پاس گناوه با این شکست با 1 امتیاز به لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور سقوط کرد، اما در گروه دوم تیم دریانودان بوشهر با توجه به شکست شهرداری بندرعباس مقایل ایفای اردکان با 5 امتیاز در لیگ برتر ماندگار شد.

 

گفتنی است در هفته گذشته تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر بعنوان تیم اول گروه الف این رقابت‌ها صعود خود را به مرحله ی بعد قطعی کرده بود. و در این هفته نیز استراحت داشت.






نظـــرات شمـــا