کد خبر: 53961
تاریخ انتشار: پنج شنبه 25 شهریور 1400 - 16:20   16 September 2021
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ دبیر هیات فوتبال استان بوشهر گفت : به دنبال این هستیم که با استفاده از خرد جمعی و همکاری تمامی دلسوزان ،کارشناسان و مدیران تیم های فوتسال، مسابقات لیگ امسال را در استان بوشهر با کیفیت مناسب برگزار کنیم.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ حسین مرادی امروز در نشست با اعضاء دپارتمان فوتسال هیات فوتبال استان بوشهر گفت: استان بوشهر در عرصه فوتسال در کشور دارای جایگاه مهمی است .

 

وی افزود : سعی ما این است که با برگزاری لیگ منظم استان ، زمینه شناسایی استعداد های این ورزش را فراهم و به کشور معرفی کنیم.

 

دبیر هیات فوتبال استان بوشهر تصریح کرد: در این راستا و در چهارچوب وظایف و بر اساس بخشنامه ها و دستور العمل های فدراسیون فوتبال مسابقات امسال را با بهترین کیفیت ممکن آغاز و به سرانجام خواهیم رساند.

 

وی عنوان کرد: نگاه فدراسیون فوتبال به فوتسال مثبت و پیگیر برگزاری لیگی پویا در تمامی رده های سنی است.

 

 مرادی ادامه داد: بررسی های ما نشان می داد که با وجود ظرفیت های گسترده در استان بوشهر و علاقمندی جدی به ورزش فوتسال، می توانیم جز استان های پیشرو در برگزاری لیگ های فوتسال پایه ای در سطح کشور باشیم.

 

وی بیان کرد: انتظار می رود که در چارجوب مسئولیتهای اجتماعی ، صنایع بزرگ استان و به خصوص پتروشیمی ها به عنوان حامی از تیم های باشگاهی فوتسال استان بوشهر حمایت کنند.

 

سعید خضری رئیس دپارتمان کمیته فوتسال هیات فوتبال استان بوشهر زمان و نحوه اجرای مسابقات فوتسال در تمامی رده ها را با جزئیات اعلام و در مورد نحوه برگزاری مسابقات، زمان برگزاری، چگونگی و شرایط فوتسال استان مطالبی عنوان کرد.






نظـــرات شمـــا