کد خبر: 72743
تاریخ انتشار: جمعه 1 مهر 1401 - 12:25   23 September 2022
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ تغییراتی در لیست داوران بین المللی ایران صورت گرفته است.

  

به گزارش "ورزش بوشهر" و به نقل از طرفداری؛ داوران و کمک داوران مطرح فوتبال ایران برای حضور در میادین بین المللی روز گذشته تست دادند که در نهایت تغییراتی در لیست داوران بین المللی فوتبال ایران صورت گرفته است.

 

گویا سه داور و یک کمک داور از لیست داوران بین المللی فوتبال ایران خارج و سه داور و یک کمک داور جدید جایگزین آن ها شده اند.

 

طبق شنیده های ما از راهروهای فدراسیون فوتبال، دکتر بیژن حیدری از همدان، علی اصغر مومنی از مازندران و حسن اکرمی از گلستان به عنوان سه داور و همچنین علی میرزابیگی از تهران به عنوان کمک داور از لیست خارج شده اند.

 

امیر عرب براقی از تهران، امیر سامان سلطانی از زنجان و مرتضی منصوریان از مشهد سه داوری هستند که به لیست آمدند و علی احمدی از بوشهر هم کمک داوری است که جانشین علی میرزابیگی شده است. علی میرزابیگی جزو اولین نفراتی بود که خبر خط خوردنش از لیست داوران بین المللی رسانه ای شد.

 

امیر عرب براقی جزو داوران خوب چند سال اخیر فوتبال ایران بوده که یک بار قربانی لجبازی با علیرضا فغانی و بار دیگر به خاطر جوانی و... از حضور در لیست بین المللی داوران ایران جا مانده بود و قطعا اضافه شدنش به این لیست اتفاق خوبی است.

 

با این حال نکته بسیار عجیب خط خوردن دکتر بیژن حیدری از لیست داوران بین المللی است چرا که دکتر بیژن حیدری طی سال های اخیر جزو بهترین داوران فوتبال ایران بوده است.

 

البته هنوز این تغییرات به صورت رسمی اعلام نشده چون مسئولان مربوطه می دانند این موضوع واکنش های زیادی خواهد داشت ولی یکی از مدیران فدراسیون فوتبال در گفتگو با طرفداری این تغییرات را تایید کرده است.






نظـــرات شمـــا