کد خبر: 7326
تاریخ انتشار: یکشنبه 8 بهمن 1396 - 11:15   28 January 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم ملی فوتبال آذربایجان گفت: مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ بوشهر فرصتی مناسب برای تجربه اندوزی بازیکنان این تیم است.

به گزارش "ورزش بوشهر" و به نقل از ایرنا، ایلخان عزیززاده شنبه شب پس از شکست 3 بر 2 تیمش برابر ایران در جمع خبرنگاران افزود: این مسابقات با حضور تیم های مطرحی همچون ایران و اسپانیا از سطح بسیار خوبی برخوردار است.


وی بیان کرد: تیم های یاد شده از شانس های زیادی برای قهرمانی این دور از مسابقات برخوردار هستند.


عزیززاده اضافه کرد: در بازی برابر ایران بخوبی جایگاه سومی آنها را در جهان درک کردیم و می دانستیم کار سختی برابر آنها داریم.


وی اظهارکرد: در همین جا از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دعوت می کنیم برای برگزاری اردوهای تدارکاتی به شهر باکو آذربایجان بیاید.


عزیززاده در ارتباط با میزبانی بوشهر گفت: از زمانی که به بوشهر آمدم این شهر را شهر کوچکی دیدم ولی با این حال از جاذبه های گردشگری چشم نوازی برخوردار است.


بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی آذربایجان گفت: با توجه به سطح خوب مسابقات حضور آذربایجان برای مسابقات و افزایش میزان آمادگی ضرورت بود.


عاصف زینالف افزود: در دیدار نخست برابر ایران یکی از قدرت های فوتبال ساحلی دنیا نتیجه را واگذار کردیم و این شکست چیزی را از ارزش های تیم آذربایجان کم نمی کند.

 






نظـــرات شمـــا