کد خبر: 38968
تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 - 02:04   13 May 2020
ارسال به دوستان
الف الف

یاداشتی از عبدالباقی صداقت

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ با توجه به اینکه اکثر لیگ های فوتبال کشور شامل برتر،یک،دو،سه،رده های سنی پایه و بانوان بدلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل گردیده وبا برگزاری چند مسابقه به پایان خواهد رسید،لذابهتر است با هماهنگی ستاد مرکزی کرونا تعیین و ‌تکلیف شده ودر لیگ برتر تیم قهرمان و تیم های صعود کننده به لیگ آسیا و تیم های سقوط کننده مشخص و در ادامه لیگ های دیگر که در بالا نام برده شدبنحو احسن وبا هماهنگی مسئولین بهداشتی کشور به اتمام برسد.

لازم به ذکر است که همه باشگاههای حاضر در لیگ های مختلف کشور جهت انجام مسابقات در این فصل متحمل هزینه های هنگفتی شده اندو میبایست از طرف فدراسیون فوتبال ‌وستاد مرکزی کرونا برنامه ریزی مدون ‌ومنظمی طراحی گردیده واز ضرروزیان باشگاهها جلوگیری کرده و باعث حرکت دوباره فوتبال در سطح کشور گردد.

کارشناسان ورزش فوتبال باید گزینه های مختلفی از جمله انجام مسابقات بدون. تماشاگر ویا متمرکز را بررسی نموده و برنامه شروع مسابقات فوتبال را اعلام نماید.

لازم به یاد آوری است که بدلیل شیوع بیماری کرونا حتما میبایست پروتکل های بهداشتی مناسبی تهیه ودر اختیاریاشگاههاقرارداده شود تا بازیکنان و عوامل اجرایی دچار آسیب وبیماری نگردند.

امیدوارم بادرایت و مدیریت کارشناسان فدراسیون فوتبال لیگ های ۹۸-۹۹پایان یافته و برای شروع مسابقات آینده آماده گردند.

عبدالباقی صداقت

اردیبهشت ماه ۹۹






نظـــرات شمـــا