کد خبر: 54100
تاریخ انتشار: شنبه 24 مهر 1400 - 21:05   16 October 2021
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مسابقات جودو قهرمانی کشور در رده سنی جوانان امروز شنبه ۲۴ مهرماه برگزار و تیم مازندران با کسب ۲ مدال طلا قهرمان این دوره از مسابقات شد.

 به گزارش "ورزش بوشهر"؛ در پایان مسابقات جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی (یادواره قهرمان ملی شهید علی لندی)، جودوکاران استان مازندران با کسب ۲مدال طلا عنوان قهرمانی را از آن خود کردند. تیم استان بوشهر با کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره نایب قهرمان شد. خراسان رضوی هم با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و چهار برنز عنوان سومی را بدست آورد.

تیم استان تهران یک مدال طلا و یک نقره کسب کرد. تیم خوزستان یک مدال طلا و سه برنز کسب کرد و تیم چهارمحال و بختیاری هم با کسب یک مدال طلا و یک برنز عنوان ششمی را بدست آورد. تیم استان قم هم تنها یک مدال طلا کسب کرد.

 

اسامی مدال آوران به شرح زیر است:

وزن ۸۱- کیلوگرم: محمد سامانی از استان چهارمحال و بختیاری( مدال طلا) محمد حسین سرافرازی از استان کردستان (مدال نقره) رضا میش مست از استان خراسان رضوی و مرتضی مطیری از استان خوزستان( مدال برنز مشترک

وزن ۹۰- کیلوگرم: محمد جواد محبی از استان قم ( مدال طلا) عادل آزموده از استان خراسان رضوی(مدال نقره) محمد علی کاظمی از استان فارس و امیرمسعود یوسف پور از استان البرز( مدال برنز مشترک)

 

وزن ۱۰۰-کیلوگرم: علیرضا قربان زاده از استان مازندران( مدال طلا) امیر مالمیر چگینی از استان البرز (مدال نقره) سیدعلیرضا موسوی از استان اصفهان و کامیار قاسمی گیلان( مدال برنز مشترک)

 

وزن ۱۰۰+ کیلوگرم: سعید کرجی از استان مازندران ( مدال طلا) محمد مهدی رستگار از استان بوشهر (مدال نقره) ابوالفضل ترابی از استان خراسان رضوی و رضاماکنالی از استان خوزستان( مدال برنز مشترک)

 

در پایان مسابقات کاپ اخلاق به تیم خوزستان رسید‌ و محمدجواد محبی نماینده وزن ۹۰- کیلوگرم از استان قم هم در وزن نوجوانان و هم در وزن جوانان موفق به کسب مدال طلا شد و به عنوان پدیده مسابقات معرفی شد.






نظـــرات شمـــا