کد خبر: 67526
تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 تیر 1401 - 23:10   13 July 2022
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ تیم بیسبال سالار بوشهر قهرمان لیگ برتر کشور شد.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مسابقات لیگ برتر بیسبال کشور با حضور شش تیم سالار بوشهر، خراسان رضوی، طیف تهران، مقاومت گیلان، آرتان قم و اصفهان بصورت متمركز و در ۲ دور که دور اول دی ماه ۱۴۰۰ به میزبانی شهر بوشهر و دور نهايي آن از ۱۶ تیرماه لغایت ۲۲تیر در مشهد مقدس برگزار شد. 

 

در نهايت تيم سالار بوشهر با ٢٧ امتياز علاوه بر کسب قهرمانی توانستند بهترينهای مسابقات نيز درو كنند، اقایان عليرضا دشتی به عنوان بهترين پيچر و با ارزش ترين بازيكن ، اقای مهدی معصومی به عنوان بهترين بتر و اقای ايمان موذنی به عنوان بيشترين هوم ران و بيشترين RBI مسابقات شناخته شدند.

 

تيم بيسبال باشگاه سالار متشكل از بازيكنان كاملا بومی در حالی قهرمان كشور شدند كه تمامی تیمها از بازیکنان غیر بومی بخصوص تيم خراسان رضوی که از بازيكنان تراز اول غرب اسيا يعنی پاكستان نيز بهره ميبردند،در ترکیب خود داشتند ولی، دلاوران باشگاه سالار با تلاش و انگيزه بسيار بالا توانستند با اقتدار قهرمان كشور شوند و ثابت كند تنها تيم مدعی كشور خواهند بود.

 

با تیم بیسبال سالار بوشهر به مقام قهرمانی ، تیم خراسان رضوی مقام دوم و طیف تهران مقام سوم این دوره از رقابتها را از آن خود کردند.






نظـــرات شمـــا