کد خبر: 40045
تاریخ انتشار: شنبه 24 خرداد 1399 - 11:45   13 June 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ ملی‌پوش المپیکی تیراندازی گفت: همچنان با مشکلاتی در تأمین مهمات و تجهیزات مواجه هستیم که امیدوارم این مشکل زودتر برطرف شود.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ فاطمه کرم‌زاده در خصوص شرایط آمادگی خودش اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشتر تمریناتم از زمان تعطیلی اردوی تیم ملی به دلیل کرونا در منزل و به صورت مجازی پیگیری شده اطلاع کافی از وضعیت کنونی‌ام ندارم، اما با این حال نسبت به شرایطی که دارم خودم راضی هستم.

 

وی افزود: باید دانست تمرین در خانه با توجه به امکانات کم، سخت است، اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با شرایط موجود خودمان را وفق دهیم، چون شرایط برای تمامی ورزشکاران در دنیا یکسان است.

 

* احساس می‌کنم موفقیت‌هایم برای مسئولان بوشهر مهم نیست

 

ملی‌پوش المپیکی تیراندازی پیرامون اینکه آیا مسئولان کمیته ملی المپیک جویای احوال او در این شرایط سخت بوده‌اند یا خیر، گفت: مسئولان کمیته ملی المپیک با ورزشکاران در ارتباط نیستند و تنها با مسئولین فدراسیون در ارتباط هستند، البته مشکل اصلی من مربوط به اداره ورزش استانم است که توجه چندانی به من ندارند.

 

کرم‌زاده تصریح کرد: تقریبا ۷ ماه از اینکه موفق به کسب سهمیه المپیک شدم می‌گذرد، اما متأسفانه در این مدت، اداره ورزش بوشهر هیچ حرکت مثبتی برای من انجام نداده و من از این مسئله بسیار دلخور هستم. من تمام تلاش خودم را انجام دادم تا بتوانم در جهت اعتلای نام و اعتیار کشورم و پس از آن استان خودم گام بر دارم، اما احساس می‌کنم انگار این موفقیت‌ها برای مسئولان شهرم چندان مهم نیست.

 

*در گذشته می‌گفتند باید مدال بیاورم تا حمایتم کنند

 

ملی‌پوش المپیکی تیراندازی گفت: در گذشته به من می‌گفتند باید مدال بیاورم تا حمایتم کنند، اما حالا با وجود اینکه مدال‌های زیادی همراه با سهمیه المپیک به دست آورده‌ام، چرا روزه سکوت در پیش گرفته‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه مهمترین نیاز تیراندازان تجهیزات اولیه برای پیگیری تمرینات است، توضیح داد: همچنان با مشکلاتی در تأمین مهمات و تجهیزات مواجه هستیم که امیدوارم مسئولان تهمیداتی در نظر بگیرند تا این مشکل هم برای ما برطرف شود./میزان






نظـــرات شمـــا