کد خبر: 31739
تاریخ انتشار: یکشنبه 20 بهمن 1398 - 20:18   9 February 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: دروازه‌بان این تیم در دیدار با نفت امیدیه از روی اشتباه داور و آشنا نبودن وی به قوانین داوری از زمین مسابقه اخراج شد.

 

به گزارش ورزش بوشهر؛ مهدی قنبری روز یکشنبه پس از برد یک بر صفر تیمش برابر نفت امیدیه در جمع خبرنگاران افزود: در صحنه منجر به اخراج دروازه‌بان ایرانجوان برخوردی بین وی و مهاجم نفت رخ نداد و همچنین اینکه حرکت دروازه‌بان به سمت خط طولی زمین مسابقه و مدافعان ما نیز در حال نزدیک شدن به دروازه بود.

 

وی بیان کرد: در یک صحنه نیز داوری پنالتی صددرصدی برای تیم ایرانجوان را نادیده گرفت.

 

قنبری ادامه داد: چنین شرایطی نشان می‌دهد داور مسابقه به قوانین داوری تسلط لازم را نداشته و با توجه به حساسیت رقابت‌ها در هفته‌های پایانی انتظار است در نحوه انتخاب داوران و کنترل بازی‌ها دقت بیشتری شود.

 

وی عنوان کرد: در نیمه نخست بازی با اخراج دروازه‌بان توان مضاعفی از سوی بازیکنان گذاشته شد ولی در نیمه دوم تیم عقب نشست که عمده دلیل آن نیز فشار ناشی از ۱۰ نفره شدن تیم ما بود.

 

قنبری در ارتباط شرایط مالی تیم ایرانجوان نیز گفت: شورای شهر به صورت ویژه پیگیر کار ایرانجوان شده و شرایط ما را درک کردند که در صورت حمایت قادر به صعود از گروه خود هستیم.

 

وی افزود: در صورتی که هر چه سریع‌تر این کمک مالی به تیم تزریق شود ریکاوری و بازسازی تیم که تمرین‌های نیم فصل را از دست داده با سرعت بیشتر انجام خواهد شد.






نظـــرات شمـــا