کد خبر: 35853
تاریخ انتشار: شنبه 24 اسفند 1398 - 18:40   14 March 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ میشو کرستیچوویچ به مرخصی ۱۰ روز رفته / ۸۰ درصد مبلغ قرارداد وی پرداخت شده است.

  

به گزارش "ورزش بوشهر" و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ، خداکرم ایزدپناه در خصوص مطالب مطرح شده در برخی از رسانه اظهار داشت : با توجه به تعطیلی بازیها و درخواست آقای میشو کریستیچوویچ با مرخصی ۱۰ روزه ایشان موافقت شد و این مرخصی تا ۲۸ اسفند ماه خواهد بود.

 

ایزدپناه در خصوص تعهدات انجام شده باشگاه نیز گفت : تا کنون طبق قرارداد ۸۰ درصد مبلغ قرار آقای میشو پرداخت شده و پاداش ها نیز هم اکنون نقد شده و آماده تحویل می باشد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

 

وی در خصوص تهیه بلیط پرواز به کروواسی نیز گفت : در تلاش برای تهیه بلیط برای آقای میشو بودیم اما دفتر هواپیمایی طرف قرارداد باشگاه اعلام کرد که فعلا پروازهای خارجی بسته شده ، اما از سویی دیگر از طرف سفارت کروواسی بلیط تهیه شد و در آن زمان محدود هزینه بلیط توسط آقای شاهرخی مترجم تیم پرداخت شد که مبلغ بلیط هم با اسنادی که ارائه شده به حساب آقای شاهرخی پرداخت خواهد شد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. 

 

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر افزود : مجموعه باشگاه از نحوه عملکرد سرمربی و بقیه اعضای کادر فنی رضایت کامل دارد و آقای میشو به مربی حرفه ای و اخلاق مدار هست که تحولی بزرگ در همه زمینه ها در تیم بوجود آورده و باید اذعان کنم که مصاحبه های اخیر مستقیم با شخص سرمربی تیم نبوده و همین امر باعث بروز سوتفاهم شده است.






نظـــرات شمـــا