کد خبر: 41073
تاریخ انتشار: جمعه 6 تیر 1399 - 07:40   26 June 2020
ارسال به دوستان
الف الف

یاداشتی از عبدالباقی صداقت

  

ورزش بوشهر؛ با توجه به آغاز مجدد لیگ برتر فوتبال کشور ،نمایندگان استان نیز مسابقات خود را بزودی شروع کرده و از ۹دیدارباقی مانده، امتیازات لازم را کسب خواهند کرد،البته در صورتی که مشکلات آنان بسرعت مرتفع گردد.

باشگاه شاهین شهرداری با حضورسر مربی کروات توانست در نیم فصل دوم نتایج قابل قبولی بدست آورده و تیم شاهین را از انتهای جدول جدا نماید.

با شروع بیماری کرونا سرمربی تأثیر گذارشاهین برای مدتی ایران را به قصد کشور کرواسی ترک کرد،تا با شروع لیگ برتر به بوشهربرگردد،ولی متاسفانه به قول خود وفادارنبودو باعث مشکلاتی برای این باشگاه گردید.

حال برای حل این مشکل ،هیئت مدیره ومدیرعامل و سایر دست اندر کاران باشگاه میبایست به مربی جوان و متعصب شاهین اعتماد کرده وبا روحیه ای مضاعف مسابقات را آغاز ،تاان شاالله در لیگ برتر تثبیت گردند.

باشگاه پارس جنوبی جم نیز دچار مشکلات مالی گردیده که باید هرچه زودتر توسط مدیرعامل منطقه پارس جنوبی و نماینده مجلس شهرهای جنوبی استان ومدیر ورزش استان پیگیری جدی صورت گرفته واز بحران مالی خارج شوندوبابدست آوردن حداکثرامتیازات درجایگاه فعلی 

ماندگارگردند.

امیدوارم مسئولین ورزشی وغیر ورزشی استان با درایت و مدیریت صحیح نسبت به رفع این مشکلات کوشا بوده وسهمیه های لیگ برتری را حفظ نمایند.

عبدالباقی صداقت






نظـــرات شمـــا