کد خبر: 50395
تاریخ انتشار: دوشنبه 16 فروردین 1400 - 20:32   5 April 2021
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ اولین نشست علنی شورای شهر بوشهر در سال جدید در شرایطی برگزار شد که نطق های برخی اعضا با پاسخ های شهردار همراه شد.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ رباب عبیدی- رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر: با وجود مصوبه شورای شهر در سال گذشته مبنی بر پرداخت 600 میلیون تومان به تیم ایرانجوان در لیگ دو، ولی معاون مالی شهرداری می گوید به دلیل اختلافات این باشگاه، امکان پرداخت آن فراهم نشده، درحالی که چنین توجیهی پذیرفته نیست و وقتی مجموعه ای قانونی است، باید مصوبه شورا درخصوص آن اجرا شود.

  

مسدود بودن حساب باشگاه ایرانجوان

 

صالحیان عدم اجرای مصوبه کمک 600 میلیونی به تیم ایرانجوان را به دلیل مسدود بودن حساب این باشگاه دانست و افزود: با این حال، یکبار بنا به درخواست رییس شورا هزینه بلیط هواپیمای بازیکنان تیم به تهران پرداخت شده است. البته درصورت بازشدن حساب باشگاه، پرداخت این مبلغ نیازمند لایحه جدید و مصوبه شورای شهر است، چون در تعهدات سال گذشته بوده است.

 

در همین حال برزگرزاده عضو شورا معتقد بود که چون سال مالی شهرداری تا 15 اردیبهشت ادامه دارد، نیاز به لایحه مجدد نیست، رباب عبیدی هم عقیده داشت که مسدود شدن حساب باشگاه ایرانجوان چون با شکایت شهرداری به دلیل چک پورکبگانی مدیر سابق این باشگاه بوده نیازمند تجدیدنظر می باشد، اما شهردار معتقد بود که چک مربوطه به باشگاه ایرانجوان و توقیف حساب قانونی بوده است.






نظـــرات شمـــا